
هلوو:>
اول یکم حرف دارم باهاتون🙄💔
دوم اسم خوبی برا پست پیدا نکردم*لبخند ملیح*
چرا فعالیت نمیکنید؟؟؟!!!!
میدونم درس دارید، مدرسه ها حضوری شده سرتون شلوغه به خدا من وضعم از شما که بهتر نیست
کل این هفته که داره میاد هر روزش رو امتحان دارم اما برنامه ریزی کردم، هرچیزی جای خودش و به صورت متعادل انجام بشه!!
الان هم نمیخوام سخت گیری کنم اما حداقل یک پست در هفته رو بزارین نویسنده ها:/
و شما بازدید کننده ها هم اگر کامنت بدین به جایی برنمیخپره به مولا-_-
پوف
خب مطلب اصلی پست این نبود
مطلب اصلی پست انگیزشی:)
پس تا آخر بخونید؛)
◇─◇──◇─────◇──◇─◇

مطمئنم هستین کسایی که تابحال به خودکشی کردن فکر کرده باشین، اما به نظرتون خودکشی همه سختی هارو تموم میکنه؟
باید بگم که خیر
خودکشی همه درد و سختی هارو تموم نمیکنه اگر بخوایم از جنبه فان بهش نگاه کنیم باید بگم که یه گناه به گناهای کبیرتون اضافه میشه😂🙄💔
اما خب ببینید
خودکشی باعث میشه که اطرافیانتون ناراحت و افسرده بشن
مخصوصا پدر و مادر و خواهر و برادراتون!!
شما با مرگ خودتون عزیزانتون رو اذیت میکنید و باعث میشید که عذاب بکشن
واقعا به نظر خودتون سخت نیست که عزیزاتون ناراحت باشند؟

نکته دوم اینکه
مرگ نشونه اتمام سختی ها نیست
نشونه فرار کردن از سختی هاست نه تموم شدنش
مثل این میمونه که یک بچه قلدر و زورگو داخل مدرسه یک بچه ضعیف رو اذیت کنه و اون بچه از پدر و مادرش بخواد مدرسه اش رو عوض کنن
به نظرتون اینجوری دیگه دست اون بچه قلدر بهش نمیرسه؟!
چرا میرسه، اون ممکنه دوباره توی شهر ببینتش و اذیتش کنه
پس فرار کردن از مشکلات درست نیست
باید موند و باهاشون جنگید نه اینکه خودکشی کنید تا دل یه مشت آدم حسود و دشمن هاتون رو شاد کنید:)

پس بجای فکر کردن به راه حل های خودکشی بشینید ببینید چجوری میتونید اون سختی هارو تموم کنید
سعی کنید به اون سختی ها پایان بدین نه به زندگیتون پایان بدین
مطمئن باشین سختی های زندگی ارزش مردن نداره
آدمی که با شجاعت تمام جلوی سختی هاش می ایسته و سعی میکنه زندگیش رو خوب کنه قهرمانه
پس فکر به خودکشی رو از سرتون بیرون کنید دوستان:)
زندگی کنید و سختی هاتون رو به شیرینی زندگی تبدیل کنید؛>
◇─◇──◇─────◇──◇─◇
امیدوارم حرفام کمی به دردتون بخوره:›
راستیی
ماه رمضتون هم مبارک✨
و اونایی هم که روزه ان روزشون قبول باشه🎀💕