دروازه رویایی

های ؛

خوبید؟:)

چن وقتی به خاطر این امتحانا نبودم خودتون که بهتر از من میدونید

داشتم با علوم و عربی پاره میشدم😔😂

ادیت این پست با خودمهه احساس میکنم این دفعه ر*دم البته....

صو بنگرید میدوارم به دردتون بخوره اگه خشتون اومد بگید مدل فارسیشم بزارم:)

راسی امتحاناتون کی تموم میشه؟خودم ۲۲ ام

خب بریم سراغ پست

⏝꒷۰꒷⏝꒷۰꒷⏝꒷۰꒷⏝꒷۰꒷⏝꒷۰꒷⏝

⏝꒷۰꒷⏝꒷۰꒷⏝꒷۰꒷⏝꒷۰꒷⏝

فعلاا