های ؛
خوبید؟:)
چن وقتی به خاطر این امتحانا نبودم خودتون که بهتر از من میدونید
داشتم با علوم و عربی پاره میشدم😔😂
ادیت این پست با خودمهه احساس میکنم این دفعه ر*دم البته....
صو بنگرید میدوارم به دردتون بخوره اگه خشتون اومد بگید مدل فارسیشم بزارم:)
راسی امتحاناتون کی تموم میشه؟خودم ۲۲ ام
خب بریم سراغ پست
⏝꒷۰꒷⏝꒷۰꒷⏝꒷۰꒷⏝꒷۰꒷⏝꒷۰꒷⏝




⏝꒷۰꒷⏝꒷۰꒷⏝꒷۰꒷⏝꒷۰꒷⏝
فعلاا